Loved You First - Chapter 29

PREVIOUSLY:
Han ville inte att Erica skulle gå tillbaka till Harry. Han ville att hon skulle stanna här hos honom. För att han älskade henne. Ett ljus gick upp för Niall. Det var sant. Han älskade henne. Mer än en vän. Och viktigaste av allt. Han älskade henne först. Erica tog sats och skulle precis säga något, men Niall hann före. 
- I Loved you first.
Han la ena handen på hennes kind innan han pressade sina läppar mot hennes. 

                                            ***
 
Hon besvarade kyssen och allt annat stannade till. Ljuden runt omkring de försvann. Känslan av att dem bara var dem enda där uppstod. Ingen annan var i deras närhet och kyssen kändes så rätt. Erica drog vant upp händerna och drog de igenom hans hår. Niall lät ena handen glida ner mot ryggen och vidare mot rumpan. Med blyga händer grabbade han tag om hennes rumpa och tryckte sig, om möjligt, närmare henne. Hon kysste och bet girigt i hans läpp. Det kändes så rätt! Hon hade drömt om det här i flera år och nu hände det äntligen. Hon kysste sitt livs största kärlek. Han log i kyssen, vilket fick henne att lyckligt fnissa till, utan att kyssen avbröts. Han kunde inte fatta att han inte kommit på det tidigare. Han hade såklart vetat det hela tiden, men han hade inte ens tillåtit sig själv att tänka på sanningen. Den senaste tiden hade han dock gjort det. Tack vare Harry! Shit.. Harry.. Men.., hon var ju hans först. Erica måste ha känt hur Niall, plötsligt olycka, kommit. Hon avslutade kyssen och tittade ledsamt på honom. 
- Niall? Frågade hon med mjuk röst. 
- Harry, mumlade han tyst. 
- Crap, mumlade hon. 
Det blev tyst ett långt tag och ingen sa något på länge. Niall suckade innan han vände på klacken och började gå. Erica kände hur varje droppe blod i hennes kropp frös till is. Hennes ögon smalnade och pulsen pulserade snabbt. Vad i helvete höll han på med?! Hon gick med snabba steg mot honom. 
- What the hell, Niall? 
Han studerade henne noga. Hon var vacker även när hon höll på att explodera. 
- What? log han falskt. 
- Why are you planing to leave me? 
- Because you have a boyfriend Erica. Harry Styles. If you remember? You and him have been together for months now and you were going to have sex with him for the First time today. He loves you and you love him..
- Not as much as I love you, avbröt hon. 
Zoo:et i hans mage sprang runt i hans mage. 
- You know this is wrong. 
- No, Niall. This is right. You know that! Niall, you know this is right. You know it is going to be you and me. 

Två timmar senare (Ericas perspektiv):
Jag satt på mitt rum på fönsterkarmen i Nialls lägenhet med hörlurarna i öronen och hög musik som spelades. Jag hade satt upp håret i en slarvig hästsvans. Två slingor hade lagt sig på vardera sida. 
-
Jag tittade mig omkring i huset. Niall tog tag i min hand och drog mig in i huset. Han log stort och öppnade dörren. Jag tittade återigen runt omkring mig. 
- Is this my room? 
- Yes, sa han och log stolt. 
Jag flinade och gick försiktigt in i rummet. Niall hade verkligen sinne för smak. Mitt rum var som mitt rum. Det var perfekt för mig. 
- Is there any wishes? 
Jag vände mig om och flinade. 
- I've already done that too, sa han och log. 
Jag rusade fram mot fönstret och såg mycket riktigt en mys hörna vid fönstret. Jag började springa mot Niall. Hoppade upp i hans famn och kramade hårt om mig. Hans händer höll om mina ben och han lutade huvudet mot min axel. Jag hoppade ner och kysste honom på kinden innan jag glatt hoppade runt i rummet.
- Thank you! Thank you! Thank you, Thank you! 
-
Han hade fixat denna myshörna för mig. För min skull. Tårarna började återigen rinna ner för mina kinder. Jag ville ha honom här hos mig, men vi hade bråkat. Ett stort dessutom. Allt som hände efteråt var mycket suddigt. Niall hade sagt något som han visste att jag skulle ta illa upp av. Jag hade inte kunnat hålla mig utan slagit till honom hårt. Efter det hade vi båda skrikit saker som vi egentligen inte alls menat. Vi båda var bara sårade liksom. Jag suckade och lutade huvudet mot fönstret samtidigt som jag kramade om kudde. 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3+ för detta kapitel! Blev faktiskt nöjd med detta kapitel men förlåt för eventuella stavfel. 

Kommentarer
Postat av: Erica

ashgflashdgfahsdjhaghdsfgshdafgahs såååå bra!!!! <3333333 älskkaaaarrrrrr

men vad handlade bråket om? :'( DON'T FIGHT!! MAKE LOVE!! eller nåt sånt hahah speeedad... ;)

2013-12-29 @ 22:29:42
URL: http://onednooveller.blogg.se
Postat av: Linda

Så jävla sjukt bra! Vill ha nästa kapitel? Kan du göra de extra långt?

2013-12-30 @ 00:27:12
Postat av: Anonym

Lika bra, varje gång :)

2013-12-30 @ 00:27:36
Postat av: Linda

Så jävla sjukt bra! Vill ha nästa kapitel? Kan du göra de extra långt?

2013-12-30 @ 00:27:42



Ditt fina namn:
Klicka så sparar jag ditt namn till nästa gång :)

Din e-postadress: (..ser bara jag)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback