Loved You First - Chapter 37

Ericas perspektiv: 
Jag tittade halvhjärtat på kläderna framför mig. Shopping var inte densamma utan båda mina bästavänner. Jag kunde såklart shoppa utan dem, men vetskapen av att veta att Emma var här, men inte Sara. Det var bara tråkigt. Det skull ha varit lika tråkigt om Sara var här men inte Emma. Jag suckade. 
- What is it? Undrare Louis. 
- I wonder how it goes for Zayn and Sara, mumlade jag. 
- I think Sara might have killed Zayn now, sa Louis roat. 
Jag stirrade på honom, innan ett vagt leende formades på mina läppar. 
- Its not funny. 
Niall flinade och reste sig upp och kom fram till mig. Han la en hand runt min midja och viskade att det skulle lösa sig. Gud, den här pojken dödar miig! Han var så underbar. Louis flinade stort mot mig och tittade ner på Nialls hand. 
- Shut up, mimade jag till Louis som såg irriterande glad ut. 

- How does it go with the girl? Undrade jag. 
- I havent seen her for weeks. I miss her very much, mumlade Louis. 
- How old is she? 
Louis satt tyst ett tag. Det var bara vi där. Niall betalde notan. Liam, Harry och Emma kollade fortfarande butiker. 
- Younger than you, mumlade han. 
- How old is she? 
- Seventeen. 
- You are over twenty! 
- I know, but you can't decide who you love. 
Jag suckade och tittade bort mot Niall. 
- He really loves you, you know. 
Jag nickade sakta. 
- I love him very much too. 
- What's the problem then? Undrade Louis. 
Jag satt tyst ett tag och funderade. Ja, vad var problemet egentligen. Vi hade haft flera chanser att bli tillsammans, men vi hade aldrig tagit dem chanserna. Jag vet inte varför faktiskt. Det fanns alltid något som stoppade oss. Och det fanns det nu också. Jag visste bara inte vad. 

 Förlåt för kort kapitel! Hade ingen fantasi! 
2+ för nästa kapitel! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaaah, det kanske äntligen bli något mellan dem :)

2014-01-25 @ 22:52:32
URL: http://pixle.blogg.se
Postat av: Anonym

Suppppweerr

2014-01-26 @ 08:46:03



Ditt fina namn:
Klicka så sparar jag ditt namn till nästa gång :)

Din e-postadress: (..ser bara jag)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback