Loved You First - Chapter 21

När vi alla hade fåt nycklar bestämde vi oss att åka upp till rummen och kolla hur det såg ut och kanske slappna av lite innan vi skulle träffas och åka till Eiffeltornet, då vi ändå var i Frankrike. Jag och Harry rusade upp hand i hand upp till vårat rum. Louis delade med Niall och Liam med Zayn. Jag tog nyckeln från Harrys hand och satte in den idörrlåset och vände på nyckeln så att dörren öppnades. Jag drog ut nyckeln och gick in i rummet med Harry släppandes efter mig. 
- Wow, andades jag. 

Jag hade aldrig någonsin sett så stort rum någonsin. Harry skrattade lätt vid min sida innan han tog tag i min hand och drog mig med sig in. Han puttade igen dörren med sin fot och den smälldes igen. Harry drog med mig in. Jag kollade på tvn i rummet som var gigantisk. Sedan vändes min blick till sängen. Den stora sängen som jag och Harry skulle dela. Jag kände hur det pirrade till i magen. Det var första gången jag och Harry skulle dela säng. Jag vände mig om mot Harry och log stort mot honom. Hans genomträngande gröna ögon tittade busigt på mig samtidigt som ett busigt leende spred sig på hans läppar så att hans smilegropar tittade fram. 

Helt utan förvarning drog Harry mig mot sig och la händerna på mina höfter i samma ögonblick som han pressade sina läppar mot mig. Automatiskt for mina händer upp mot hans hår. Jag flätade in mina händer i hans lockiga vackra hår och pressade på så sätt hand huvud närmare. Han tog ett steg så att jag fick baka och jag ramlade ner på sängen. Jag avslutade kyssen för stt börja skratta. Harry log ett lyckligt leende mot mig innan jag pressade ner hans huvud för att återigen kunna kyssa honom. Han masserade mina läppar mjukt samtidigt som han bad om att få inträda in till min mun. Jag accepterade hans förfrågan och släppte in hans tunga. Våra tungor virvlade runt med varandra. Jag smekte Harry från nacken ner till ryggen. Harry rös till av välbehag samtidigt som han drog in ensarmen under mig så att jag låg på den. Med den andra handen smekte han mig överallt han än kom åt. Genast var det inte lika romantiskt, utan det handlade mer om att vi båda ville ha varandra. Vi hoppade högre upp i sängen och jag satte mig upp. Harry satt på mig. Jag slet av hans skjorta. Plagg efter plagg for av men vi kyssen var fortfarande lika intensiv. Harry avbröt kyssen för att kunna kyssa min hals ner till nyckelbenet. Jag sträckte på halsen för att han lättare skulle kunna komma åt att kyssa den. Han drog in handen bakom min rygg för att knäppa upp bh spännet. Precis då hördes en ljudsignal. Harry stannade till och suckade irriterat. Jag kände mig lika irriterad som han var, men jag tog ändå upp min telefon. 
- Niall is calling, sa jag. 
- You don't have to answer, sa Harry. 
Jag log lätt mot Harry och log vagt. 
- I have to Harry. 
Han suckade och reste sig snabbt upp innan han gick in i badrummet. Han stängde igen dörren med en hög smäll. Jag ryckte till av ljudet och kände mig genast sårad. Varför skulle han bli så tjurig över det? Niall är ju min bästavän. Klart jag svarar när han ringer. Jag tittade ner på mobilen och tryckte på svara och la telefonen mot örat. 
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
 2+ Kommentarer för mer.  Detta kapitel är tidinställt.

1.  Varför tror ni Harry blev så sur? 
2. Vad tycker ni om Harry och Ericas lilla mysstund? Är det bra att de blev avbrutna eller borde de ha hunnit mer? (Fucked up fråga men hoppas ni förtår) 
3. Vad tycker ni om min novell än så länge?:) 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker Harry och Erica är jättegulliga ihop och det var tråkigt att dem blev störda fast jag förstår henne ändå. Man vill ju inte svika sin bästa vän men istället svek hon Harry. Jag tror Harry vet något om Niall, kanske att Niall gillar Erica mer som vän. Det var nog därför han gick.
Jättebra som vanligt!
Längtar tills nästa del :D

2013-11-06 @ 08:43:43
Postat av: Hanna

Jag tror Harry vet att Niall var känslor för henne! Gillar Erica o Harry tillsammans jättemycket!! Längtar till nästa kapitel!!

2013-11-06 @ 21:20:17



Ditt fina namn:
Klicka så sparar jag ditt namn till nästa gång :)

Din e-postadress: (..ser bara jag)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback