Loved You First - Chapter 12

DETTA HAR HÄNT:
Erica, Sara och Emma har fixat sig inför examen, tagit den och blivit överraskade av Niall Horan och Louis Tomlinson. Sara har fått en vänförfrågan på Facebook och det är ett mysterium. Erica har fått ett erbjudande att få vara förband för one direction och hon tog den och är påväg till London nu. 
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Jag tittade mig förundrat omkring. Flygplatsen här i London var tusen gånger större än den i Mullingar. Flygplatsen var täckt av lampor så belysningen var stark men ändå sjukt mysig. Jag hade hämtat mina väskor var nu påväg ut mot Niall som tålmodigt hade fått vänta i över en kvart nu. 
Planet hade nämligen fått problem med att landa så vi hade cirkulerat i luften i  tio minuter innan vi landade och jag kunde få springa ut och hämta mina saker. När jag väl kom ut och såg Niall stå och vänta där på mig, skyndade jag mig fram till honom och kramade hårt om honom. Vi skrattade och fortsatte mot bilen där vi pratade om allt och inget. 

När han parkerat och vi hoppar ut, tog han min resväska och berättade att vi runt 7 skulle samlas i Harry och Louis lägenhet. Klockan var för tillfället 6, så vi hade drygt en timme på oss. 

Såfort vi kom in i lägenheten hoppade jag in i duschen. Det blev en vändning lång dusch eftersom jag lät varm vattnet rinna över hela min kropp och tänka på hur bra mitt liv var. Jag skulle få vara förband åt fucking One Direction. Världens största och populäraste pojkband som hade miljontals, biliontals skrikande fans. Och tusentals fans som kom på deras konserter för att se de. Jag kände hur jag genast blev nervös. Fast å andra sidan var det ju det jag verkligen ville göra. Sjunga. Det är allt det egentligen betyder för mig. Jag behöver egentligen inte stå på en scen framför miljontals skrikande människor, allt jag egentligen vill göra är allt spela min musik och sjunga. Det är allt. 
- Erica! The clock is seven! Hurry upp!!! 
Jag flinade och tvättade snabbt av mig innan jag hoppade ut och torkade mig och sedan började klä på mig och fixa håret och sedan sminka. Det bästa med denna resa var i alla fall att jag åkte runt i hela Europa med min bästavän. Såfort jag öppnade badrummsdörren fick jag syn på en arg Niall. 
- Baby Nandos, smile! Please. 
Han tittade chockat på mig men log i alla fall lite. Gud vad jag älskade den pojken och hans underbara leende. 

Kommentarer



Ditt fina namn:
Klicka så sparar jag ditt namn till nästa gång :)

Din e-postadress: (..ser bara jag)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback