Loved You First - Chapter 16

Klockan var inte mycket. Ändå satt vi i en liten sal för kändisar. Killarna och deras manager satt vid ett bord och pratade om något jag inte fick vara med att prata om. Jag suckade och började kladda på pappret. Plötsligt satt jag där och skrev och skrev. Tre-fyra papper. Jag läste igenom och märkte att det var låt texter. Chockat tittade jag ner på pappret. Jag reste mig upp och gick bort mot killarnas gitarr. Jag kände deras blickar borra hål på min hud. Inget jag brydde mig om direkt. Jag var tvungen att kolla hur det lät. Om det hade blivit bra. Jag gick tillbaka och satte mig på stolen framför bordet. Jag började dra några ackord, samtidigt som jag tyst fick fram orden. Jag märkte inte att deras maneger hade rest sig upp och nu stod bredvid mig. Jag märkte inget förrän han satte handen på gitarrens hals och stoppade allt. Chockat tittade jag upp på en leende man. 
-Play it now for me. Out loud. 
Jag suckade och log generat innan jag började spela på gitarren och började sjunga. 
  När jag var klar, tittade alla med stora ögon på mig. Jag log generat och tittade ner. 
- You have to play these on stage! 
Jag log generat igen och blev sedan intryckt i mötert. När klockan slog sex hoppade vi in i limon och vår första resa började. Vi gick in i The O2 arena. Konserten skulle börja åtta, så vi hade tid att öva och liksom försöka göra allt så bra som möjligt. Jag tittade mig nervöst omkring och Niall syntes inte till. Jag suckade och for fram mot Harry. 
- I'm gonna die, pep jag. 
Han tittade på mig och log ett litet leende. 
- It'll be okey. 
Jag suckade och sedan blev jag utslängd på scenen. 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det gick inte att kommentera på del 17 så jag kommenterar här istället. Och det var lika bra som det brukar vara :D

Svar: Oj. Jag ber om ursäkt för det lilla problemet. Det är fixat nu och tack så mycket.
ffonedirections.blogg.se

2013-10-23 @ 21:03:48
Postat av: Felicia

Hur kan jag läsa dom gamla kapitlen?

Svar: Dem finns i arkiven, så du hittar nog dem där :)
ffonedirections.blogg.se

2013-12-30 @ 23:10:34



Ditt fina namn:
Klicka så sparar jag ditt namn till nästa gång :)

Din e-postadress: (..ser bara jag)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback